سواد جنسی

هر آنچه برای سبک زندگی جنسی خوب نیاز دارید.

سواد جنسی

هر آنچه برای سبک زندگی جنسی خوب نیاز دارید.

پیوندهای روزانه

معرفی مستند انقلاب جنسی

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

دانلود مستند انقلاب جنسی 1

دانلود مستند انقلاب جنسی 2

دانلود مستند انقلاب جنسی 3

انقلاب جنسی نام مستندی به کارگردانی حسین شمقدری است. هرچند شمقدری، با مستند «میراث آلبرتا» دیده و شناخته شد اما «انقلاب جنسی» بدون شک جنجال برانگیزترین مستندی اوست. مستندی که نه تنها سنت های موجود در حوزه ی مستند سازی بلکه باور های موجود در ذهن مخاطب را نیز تغییر می دهد.

این مستند فعلا در 3 قسمت عرضه شده که هر قسمت آن قطعه از پازلی است که شمقدری سعی دارد به وسیله آن ذهن مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

حسین شمقدری در مراسم سالانه همجسنگرایان آزادی خواه

انقلاب جنسی 1 در تهران و بعضی از صحنه ها هم در کشور های اروپایی ضبط شده است. در این مستند به موضوعاتی از جمله انقلاب جنسی در غرب، برآورده نشدن نیاز جنسی در جوانان و نوجوانان ایرانی، آرایش بیش از اندازه ی زنان ایرانی در مقابل زنان اروپایی، ازدواج موقت، آزادی روابط جنسی در هلند، نگاه جنسیتی به زن در تبلیغات و ... می پردازد.

این مستند حاوی صحنه هایی +18 و چالش برانگیز برای مخاطب است و سعی می کند مخاطب را از نزدیک با فرهنگ برهنگی غرب آشنا کند.

 

در قسمت دوم از همان لحظه ی اول مستند با چهره ی آشنای «محمد دلاوری» خبرنگار خلاق و نام آشنای تلویزیون مواجه می شویم. بین جمعیت قدم می زند و یک سوال ساده مطرح می کند:

زن بودن تو ایران بهتره یا مرد بودن؟

حضور دلاوری بدون شک روی روند مستند سازی حسین شمقدری تاثیر مثبت زیادی گذاشته است. خلاقیت و شوخ طبعی او باعث شده مصاحبه ها جذاب تر و دیدنی تر باشد. از هم گسیختگی محتوا در قسمت دوم  تا حد زیادی برطرف شده و این قسمت از مجموعه مستند انقلاب جنسی را تبدیل به بهترین قسمت آن کرده است.

 

 در قسمت سوم تمام خطوط قرمزی را که تا به امروز در ایران داشته ایم رد کرده است !

 

 

موضوع مستند روابط آزاد و عشق بدون پایبندی میباشد که در اروپا و بخصوص روسیه پذیرفته شده است ، مستند ساز پس از انقلاب جنسی 1 و 2 که سفرهایی به فرانسه ، هلند و انگلیس داشته در انقلاب جنسی 3 سفری به کشور روسیه میکند و داستان دختری را روایت میکند که بعد از داشتن 4 تا دوست پسر هنوز عشق واقعی خود را پیدا نکرده است و به گفته خودش همه او را به خاطر زیبایی و روابط جنسی میخواهند ولی او به دنبال عشق پایدار است.

 

  • نویسنده

انقلاب جنسی

مستند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی