سواد جنسی

هر آنچه برای سبک زندگی جنسی خوب نیاز دارید.

سواد جنسی

هر آنچه برای سبک زندگی جنسی خوب نیاز دارید.

پیوندهای روزانه

من دیگر باکره نیستم

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ق.ظ

اولین رابطه جنسی در شرع و عرف ایرانی معمولا  بعد از ازدواج و محرم شدن انجام می شود.

قبل از ازدواج، لفظ باکره بیشتر برای دختران به کار می رود در حالی که پسران نیز در صورتی که رابطه جنسی را تجربه نکرده باشند، باکره هستند.

بکارت پرده ظریفی در داخل واژن است که با اولین رابطه دخول پاره می شود و از بین می رود و بعد از آن، هیچگاه رشد نخواهد کرد.

بسیاری از دختران و پسران اولین رابطه جنسی عمیق خود را به دوران آغاز زندگی مشترک و بعد از ازدواج موکول می کنند.

این تصمیم می تواند به نفع هر دو  و از همه مهم تر به نفع رابطه جنسی و زندگی زناشویی آنها باشد،چرا که میزان علاقه مندی و کشش جنسی آنان را بیشتر خواهد کرد.

دوران عقد فرصت عشق بازی است

دوران عقد فرصتی برای ملاعبه، معاشقه، لمس و نوازش، شناخت بدن و نحوه ارضای یکدیگر  است.

می توان با کلام و عشق ورزی صمیمیت را افزایش داد، خواسته های خود را مطرح کرد، به دلیل آنکه بعد از عقد و محرم شدن ممکن است در ابتدا متانت و نجابت مانع از بیان خواسته های جنسی شود اما به مرور می توان در مورد آن حرف زد و  برای رابطه اصلی تمرین کرد.

اولین رابطه جنسی برای هر دو نفر اضطراب و استرس دارد اما برای دختران به دلیل ترس  از بین رفتن پرده بکارت و درد ناشی از دخول و حاملگی، بیشتر.

باید دانست اضطراب در اولین رابطه در دختران سبب کاهش ترشح واژن و در نتیجه درد بیشتر دخول خواهد شد.

همچنین ترس از حاملگی وجود دارد بنابراین به دلیل آنکه احتمال حاملگی بدون رابطه دخولی و یا حین از بین رفتن بکارت با ریخته شدن مایع منی قبل از انزال بر روی واژن یا داخل واژن وجود دارد، بهتر است از قرص و یا کاندوم استفاده شود.

انتظار زیادی نداشته باشید

از اولین تجربه جنسی خود انتظار زیادی نداشته باشید، احتمال خرابکاری و حتی به ارگاسم نرسیدن زن نیز وجود دارد، پس بهتر است بدون ترس و با آرامش تنها از کنار یکدیگر بودن لذت ببرید و به رابطه تان به عنوان یک تجربه ناشیانه نگاه کنید که بعدها برایتان خاطره ای شیرین خواهد شد، هر چه میزان تجربه تان بیشتر شود، از رابطه لذت بیشتری خواهید برد.

پس از روی دوست داشتن و میل وارد رابطه شوید نه با ترس و نگرانی!

 

 

چند توصیه مهم

۱- درد به هنگام اولین رابطه به دو دلیل ایجاد می شود:

الف-پارگی بکارت: با ایجاد زخم سطحی در داخل واژن به دلیل ازاله بکارت که در ۵-۴ سانتی متری داخل واژن قرار دارد.

از اسپری لیدوکائین استفاده نمایید و ۵-۴ دقیقه بعد دخول را انجام دهید.

ممکن است تا ۳ روز خونریزی جزئی داشته باشید که طبیعی است.

ب- دخول: کشش دیواره واژن به دلیل آنکه اولین بار است که باز می شود سبب ایجاد درد می شود.

برای کاهش دردناشی از دخول می توانید از ژل لوبریکانت استفاده کنید.

اما برای کاهش درد توصیه همیشگی را به کار برید:

لطفاً معاشقه کنید!

۲- پوزیشن مناسبی را برای اولین رابطه انتخاب کنید:

الف- وضعیت اول:

این ساده ترین نوع آمیزش است که اکثر افراد برای اولین بار آن را انجام می دهند بدین صورت که زن در زیر قرار می گیرد و پاهای خود رو به اندازه ای که احساس راحتی کند باز می‌نماید تا باز شدن دهانه مهبل، آغاز نزدیکی را راحت‌تر کند و مرد در میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد.

چنانچه مرد دو دست خود را بصورت ستون در طرفین سینه زن روی زمین قرار دهد که وزن بدن را تحمل کند، نتیجه بهتری عاید می شود چرا که زن آزادی عمل و امکان تحرک بیشتری خواهد داشت و البته حس لامسه زن هم بدلیل تماس قسمتهای بالای قسمت زنانگی با بدن مرد تحریک می شود. البته در آغوش گرفتن و لمس کامل بدن، هرچند لحظه یکبار نیز مفید خواهد بود.

ب- وضعیت دوم:
دراین نوع آمیزش، بدن مرد و زن کمترین تماس را با هم دارند. در این نوع آمیزش زانوها و کف دستان زن روی زمین قرار می گیرد و دستها بصورت ستون شده و وزن بدن روی دستها و زانوها تقسیم می شود.مرد در پشت زن، روی زانوها قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد. این روش چنانچه روی تخت انجام می‌شود بهتر است که زن در لبه‌های تخت قرار گیرد به شکلی که روی تخت دراز کشیده و پاهای او روی زمین باشد و مرد بصورت ایستاده دخول را انجام دهد تا امکان تحرک بیشتری داشته باشد.

 

۳- دخول را به آرامی و باحوصله انجام دهید و برای معاشقه حتما از ماساژ اندام های جنسی و غیرجنسی همسر خود غفلت نکنید.

۴- برخی از خانواده ها در شب عروسی انتظار رابطه جنسی دخول را دارند و با اضطراب به ویژه خانواده دختر، منتظر پارچه خونی ازاله بکارت که تضمین آبرو و عفت دختر و خانواده هستند، می باشند.

با این که همه می دانند برگزاری جشن، عروس و داماد را به شدت خسته کرده است در حالی که رابطه جنسی آن هم برای اولین بار نیاز به آرامش و نشاط دارد، در نتیجه خانواده ها باید به این نکته مهم توجه کنند و این رسم ناخوشایند را حذف کنند و یا عروس و داماد با خانواده هایشان در این رابطه صحبت کنند تا منتظر نباشند و  سپس در یک زمان مناسب به مقاربت بپردازند.

۵-در شب عروسی بنا بر میزان حوصله و توان می توانید به معاشقه و ملاعبه بپردازید و عمل اصلی را به وقت دیگری موکول کنید.

۶- اگر بعد از رابطه دخول، درد و یا خونریزی شدید داشتید، می توانید به پزشک مراجعه کنید در غیر این صورت، از مسکن استفاده نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی